Eplehuset på shortsen

Rosenborg har skrevet ny samarbeidsavtale med Eplehuset.

Annonse:

Eplehuset er Rosenborgs nye forretningspartner. Den trønderske bedriften skal være synlige på shortsen og på strømpene.

- Vi ønsker å fortelle enda flere vår historie og hva vi kan tilby. Det å vise totaliteten vi står for gjennom ekspertise både før, under og etter kjøp er viktig for oss. Derfor er synligheten og tilknytningen til Rosenborg noe vi gleder oss veldig til å se effektene av, sier markedsdirektør i Eplehuset, Marius Brevik.

Logoen til Eplehuset på både sokker og shorts i 2017.
Logoen til Eplehuset på både sokker og shorts i 2017.

 

- Vi kjenner oss veldig igjen i verdiene og måten Rosenborg jobber på gjennom et fokus på å skape de beste opplevelsene. Eplehuset er et helnorsk selskap eid av fire trøndere og det er for oss stort å kunne sette logoen vår ved siden av Trøndelags stolthet. Vi gleder oss til sesongstart og forhåpentligvis nye gull, fortsetter Brevik.

Daglig leder i RBK, Tove Moe Dyrhaug, ser frem til et fruktbart samarbeid.

- Eplehuset er en spennende aktør med lokal forankring som vi ser frem til å ha et godt samarbeid i tiden fremover. Eplehuset har hatt en rivende utvikling og vi tror Eplehuset kan være med å styrke vår posisjon ytterligere, sier hun.

Eplehuset AS

  • Eplehuset er spesialist på Apple.

  • Nettbutikk og 22 butikker rundt om i landet.

  • Startet av fire trøndere i 2002.

  • Verdiene er kunnskap, tilgjengelighet, begeistring og atmosfære.

Annonse fra Eliteserien: